poniedziałek, 16 listopada 2009

Posty archiwalne cz.1-Fotka.pl

Witajcie,
Postanowiłem dzisiaj napisać, co mnie drażni, a być może co mogę pochwalić w serwisie "społecznościowym" fotka.pl
Zaczynamy!

Krótkie słowo wstępu
Jak wszyscy zapewne wiecie, fotka.pl to chyba jeden z pierwszych w Polsce tak popularnych portali... społecznościowych? I tu pojawia się pierwszy zgrzyt, bo wg mnie jest to po prostu najzwyklejszy w świecie portal randkowy wypełniony po brzegi dziećmi neo, głupimi kobietami oraz innym zwierzyńcem. Ok, jest może parę tysięcy osób, które pobyt na "fotce" uznają za zabawę i nie poświęcają dni i nocy na dopieszczanie swojego opisu...
No właśnie, skoro jesteśmy przy opisach. Ręce opadają, naprawdę . Dzisiaj przeczytałem np. "samoistną samokrytykę". Tak, bez komentarza. Zresztą podobnych baboli jest na profilach dużo więcej. Co powiecie na to, gdy czytacie w opisie słowa "Jestem normalną, każdą jak inna dziewczyną, nie latam za chłopakami i w ogóle jestem normalna", a za chwilę "oczojebną" czcionką, p0k3m0n3m widzimy słowa "Lubię chłopców mmm" czy coś takiego? Drobna niekonsekwencja, że tak delikatnie to ujmę. Rzadko czytam opisy profili, bo moja niechęć do świata rośnie z każdym słowem (jeżeli jestem w stanie zrozumieć, co jest napisane). Co mniej więcej trzeci profil to zdjęcia roznegliżowanych w mniej więcej 90% laleczek, które w opisie mają "Jestem normalna". Rozumiem, lans ponad wszystko, ale do jasnej cholery, bez przesady. Jeżeli ktoś chce popatrzeć na gołe panienki, to są odpowiednie strony, które zapewnią to w 100%. Zwłaszcza, że te zdjęcia oglądają dopiero dorastające dziewczyny, które potem nabierają kompleksów i chcą być takie, jak Wy. Stąd coraz częściej słyszy się o anorektyczkach. Ok, skoro jesteśmy przy zdjęciach, to przecież można je komentować. Cóż... Jak to mówią "Wszyscy mogą, lecz nie każdy powinien". Że nie wspomnę o opisach wyjebanych na tysiąc stron świecącymi obrazkami :/ WTF?! Litości...
(Przepraszam)Kurwa mać, czytuję komentarze i widzę jak dorosły facet ocenia profil w stylu "sweet focie, max dla Ciebie, liczę na rew, zaproszenie, prezent, spotkanie, ślub, trójkę dzieci itp itd" (oczywiście po prezencie to już sarkazm, gwoli wyjaśnienia). Oczywiście napisane pokemonem. Przecież inaczej się nie da... Jeszcze te gify na pół strony. Litości, przecież to wyraz skrajnej głupoty oraz braku inwencji. Kiedyś ktoś mądry powiedział "Jeżeli chcesz powiedzieć coś głupiego, lepiej milcz". Myślę, że powinni się stosować do tej zasady wszyscy Ci, których wyżej opisałem. Niektórzy potrafią się jeszcze wysilić na jakiś wierszyk. Pewnie też zerżnięty z neta albo innego profilu, ale mogę to uznać za przejaw jakiejś inwencji twórczej. Reszta zalatuje po prostu lizodupstwem i nieszczerością. Przypomina mi się głupie "sub 4 sub" z YouTube'a, ale to temat na inną notkę.
Pomijam już bezdenną głupotę niektórych ludzi (głównie kobiet, nie odwiedzam profili męskich) ze zdjęciami na cmentarzach itp miejscach. No, zapomniałbym o nickach. Wiadomo powszechnie, że w tłumie niespełna 3.5 miliona ludzi, ciężko wylansować jakiś fajny nick. Podam tylko przykłady: DajCmokaKotq, xOlusSqx (czy jakoś tak) no i te wszystkie nicki poprzedzone i zakończone "xXx", "vVv" i innymi literami alfabetu oraz oczywiście nicki w języku angielskim, których właściciel i tak nie rozumie (a zdarzyło mi się przeprowadzić konwersację z taką użytkowniczką, która powiedziała, że wzięła to z piosenki, a nie zna znaczenia swojego nicku... whatever). To tak samo jak z opisami po łacinie, dużo ludzi je ma, nie wszyscy wiedzą o co chodzi. Ale przecież Quidquid latine dictum sit, altum videtur (nie wziąłem tego z Internetu i wiem co to znaczy więc nie pytajcie nawet).
Wracając jeszcze do fotek, nie sposób nie wspomnieć o ludziach robiących zdjęcia do lustra. Ok, rozumiem nie ma kto Ci zrobić zdjęcia, zrób to sam/sama. Ok. Ale po kiego diabła potrzebujesz flesza?! Raz, że jest to wbrew regulaminowi fotki, dwa, NIE WIDAĆ TWOJEJ TWARZY! Po co mi Twoje fotki, jeżeli wszystkie arcydzieła to fotografia lustro+flesz? Nie jesteś normalną osobą, jesteś głupia/głupi i nic więcej nie trzeba mówić.
O ortografii nie wspominam tylko z litości. Dochodzi do tego fakt, że poziom pisania dzisiejszej młodzieży równy jest mniej więcej poziomowi wyplutej gumy do żucia. Oczywiście są wyjątki, sam mam przyjemność znać kilka osób, które potrafią napisać coś ciekawego, ale to jest jak ziarno zboża pośród asfaltowej drogi.

Dobra, wystarczy, jeżeli coś pominąłem (a na bank tak jest) możecie dopisać Wasze zdanie w komentarzach bądź na własnych blogach, do czego zachęcam.
Pozdrawiam
Oriona (Tagged.com FTW!)
w00jasa (still love Nickelback xD)
Wiolcię, dla której ostatnio nie mam czasu :P
Madzię, która ciągle wali na mnie fochy (I tak nie potrafisz na długo tego robić :P)
I całą resztę, o której pamiętam, ale nie wypisałem. To nie wyliczanka, za to nie dają nagród

W kąciku muzycznym Nickelback- Just To Get High
http://www.youtube.com/v/yIig1-7Q0Io&hl=pl&fs=1&

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz